Hoe meer informatie hoe beter!


info

Hoe meer informatie hoe beter!

Om u zo goed en snel mogelijk te kunnen helpen is het voor ons belangrijk uw vraag goed te begrijpen. Meestal is er iets dat niet goed of niet volgens uw verwachtingen werkt. Maar zonder verdere informatie begrijpen wij niet altijd wat u bedoelt.
Als voorbeeld gebruik ik een veel voorkomend bericht:

Beste supportmedewerker,
De e-mail werkt niet, kunnen jullie hier naar kijken?

Voor ons is het vrijwel onmogelijk om hier iets mee te doen. Standaard krijgt u dan een bericht als dit terug:

Gaat dit om het verzenden of het ontvangen van e-mail? In welke module doet dit zich voor? Speelt dit soms of altijd? Krijgt u een foutmelding?

Kortom: geef altijd aan wat u wilde doen en wat er fout ging. Krijgt u een foutmelding stuur deze dan mee (maak bijvoorbeeld een screenshot). Geef eventueel aan wat u gewijzigd heeft, voordat het probleem ontstond. Geef ook aan sinds wanneer het probleem speelt. Voor ons is het dan vaak makkelijker uw vraag te beantwoorden en dan bent u sneller geholpen. 

Gebruik onze website

Op onze website (www.vismaservice.nl) is ook veel informatie te vinden. Zo kunt u hier kijken naar allerlei vragen en antwoorden over onze diensten (FAQ). Bij grote storingen of onderhoud maken wij er hier ook melding van. Mocht u niet vinden wat u zoekt, laat dit ons weten, wij kunnen deze informatie dan alsnog op onze website plaatsen.

Bedankt!

Alle vragen die u ons stelt zorgen ervoor dat wij onze Service kunnen verbeteren. Dus bedankt voor alle vragen die u reeds aan onze Servicedesk heeft gesteld. Wij hopen u in de toekomst nog sneller en beter te woord te kunnen staan. Wilt u sneller geholpen worden hou dan dit bericht in het achterhoofd.

« Terug naar Nieuws

Reacties

Het geven van een reactie is momenteel uitgeschakeld.

Updates

Fouten in loonaangifte Premie sectorfonds / Premie Ufo

Onlangs heeft de Belastingdienst de controle van de loonaangiften aangescherpt. De aangescherpte...

Lees verder »

Visma Connect release

U heeft dit misschien al gelezen in het inlogscherm van Visma. ​Op 2 mei (vanaf 14:00...

Lees verder »

Onderhoud Aangifte

Wegens onderhoud aan onze server zal het donderdag 6 april vanaf 17:00 niet mogelijk zijn loon-...

Lees verder »