Nieuwe telefooncentrale ServiceCenter


download

Met ingang van 3 december aanstaande gaat het ServiceCenter van Visma over op een nieuwe telefooncentrale. Voor onze klanten verandert er weinig. Het telefoonnummer van het ServiceCenter blijft ongewijzigd: 0800-0033.

Keuzemenu
Vanaf maandag 3 december zal het menu een ander geluid hebben. Ook is er een vijfde optie aan het menu toegevoegd. Deze optie is bedoeld voor vragen over het product EasyCruit.

Het keuzemenu dat je hoort is:

Kies 1 voor Salaris;
kies 2 voor HRM;
kies 3 voor Systeem Integratie en Installatie;
kies 4 voor Financieel;
kies 5 voor EasyCruit.

Snel kiezen
Handig om te weten is dat je niet het hele menu hoeft te beluisteren voor het maken van een keuze. Je kan direct het juiste cijfer intoetsen. Als je geen (juiste) keuze maakt word je uiteindelijk doorverbonden met de receptie die je verder helpt.

ServiceCloud
Natuurlijk blijven wij ook gewoon bereikbaar via ons ticketsysteem ServiceCloud. Vooral tijdens piekuren is dit een goed alternatief. Vergeet ook onze Kennisbank niet. Misschien vind je daar al het antwoord op je vraag.

 

« Terug naar Nieuws

Reacties

Het geven van een reactie is momenteel uitgeschakeld.

Updates

Fouten in loonaangifte Premie sectorfonds / Premie Ufo

Onlangs heeft de Belastingdienst de controle van de loonaangiften aangescherpt. De aangescherpte...

Lees verder »

Visma Connect release

U heeft dit misschien al gelezen in het inlogscherm van Visma. ​Op 2 mei (vanaf 14:00...

Lees verder »

Onderhoud Aangifte

Wegens onderhoud aan onze server zal het donderdag 6 april vanaf 17:00 niet mogelijk zijn loon-...

Lees verder »