Service


Op het Service Center van Visma in Amersfoort ondersteunen wij professionele gebruikers * (denk hierbij o.a. aan functioneel applicatiebeheerders, HR professionals en salarisadministrateurs) van onze klanten op Talent & Salaris, Visma.net (Payroll/HRM/Financials) en DBS Financieel. Bij het bieden van support gaan wij er daarom vanuit dat zij beschikken over relevante product- en actuele vakinhoudelijke kennis en dat zij daarnaast de benodigde producttrainingen bij ons hebben gevolgd. Een team van experts zit klaar om u te ondersteunen bij vragen over dagelijks gebruik, inrichting, wijzigingen en/of storingen in onze software.

Disciplines
Het Service Center is onderverdeeld in een drietal disciplines; 1e lijn support, 2e lijn support en technisch support.

1e lijn support verwerkt alle inkomende cases via ons online klantenportaal Service Cloud. Naast het telefonische contact dient de klant in alle gevallen een geregistreerde case in Service Cloud te kunnen overleggen. Korte gebruikersvragen worden direct beantwoord. Storingsmeldingen worden hier opgevangen en geanalyseerd waarna ze door worden gezet naar de 2e lijn. Bij de meer complexe en/of uitgebreide inrichtingsvragen worden u doorverwezen naar de (support) consultant.

2e lijn support pakt de meer complexe vragen over van de 1e lijn. Hun taak is om storingsmeldingen te beoordelen en te kwalificeren. Als blijkt dat het in de huidige software kan worden opgelost dan koppelen ze dit terug via de 1e lijn. In andere gevallen zetten ze de storingsmelding door naar onze afdeling Ontwikkeling waar het in een release of in een patch moet worden meegenomen.

Technisch support ondersteunt bij de installatie of integratie van onze software in uw IT omgeving. De vraagstukken die hier worden behandeld zijn erg divers. Denk hierbij aan de installatie op uw hardware en integratie met Office, Exchange en andere software.

Bereikbaarheid
U kunt het Service Center voor de producten Visma.net (Payroll/HRM/), T&S Client en Systeem Integratie bereiken op maandag t/m vrijdag van 09:00 - 16:00 uur via ons gratis servicenummer 0800-0033.

Voor Financials en DBS Financieel kunt u het Service Center bereiken op maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur via telefoonnummer 020-2625940.


Via de knop Service Cloud op deze servicesite krijgt u toegang tot uw eigen Support portal met een overzicht van al uw geregistreerde cases. U kunt hier ook nieuwe cases aanmaken.

* Naast de zogenaamde professionele gebruikers van onze klanten gebruiken ook de reguliere medewerkers van onze klanten onze systemen. Deze laatste groep medewerkers dient zich bij vragen/verzoeken bij de eigen (HRM) organisatie te vervoegen.